poniedziałek, 28 stycznia 2013

Skrawkowo

Dzisiaj kolejna odsłona pracy, która postarałam się zrobić z resztek zalegających me biurko.





Znów wykorzystałam kursik Ani ze Scrap-ścinek na ścinko-kwiat.
 Tło powstało z resztek papieru pakowego, w który dostałam zawinięty prezent, resztki tapety oraz użyłam dwa stempelki: motyla i serduszek, które dostałam w wygranym candy od odskoczni Jutki.
 Dziękuję :)  
Motylek został troszkę potraktowany brokatem w kleju a tło pochlapane farbkami.






Karteczkę wysyłam w gościnę do:


Wykorzystałam kolorki: zgaszona czerwień, kolor kartonu i beż.



 Pozdrawiam!!!! Chasia

Zapraszam! 

14 komentarzy:

Kasia Gawęda-Białostocka pisze...

Świetna karteczka - kwiat jest przepiękny!

Katlus pisze...

śliczna karteczka i ten kwiatek cudo:)Dzięki za udział w candy:)Pozdrawiam

Unknown pisze...

Karteczka piękna taka walentynkowa.Pozdrawiam.

asterek pisze...

Bardzo fajna kartka - kwiatek rewelacyjny :)

Rudolph pisze...

Pierwszy raz widzę "ścinko-kwiatka" - muszę koniecznie wypróbować :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam :)

EwaJ pisze...

Bardzo ładna karteczka a ścinkowy kwiatek wyszedł rewelacyjnie. Zapraszam na moje pierwsze Candy.

fasoolka pisze...

Piękny kwiat :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

Mama.Programistka pisze...

Witam serdecznie :)
Również i ja zapraszam do siebie na CANDY:
http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

Pozdrawiam
Aurinka

Edi pisze...

Przecudnej urody! Dziękuję za udział w zabawie Scrap-Ścinek.

Unknown pisze...

Kwiatuszek wyszedł ślicznie! Papier pakowy?Super pomysł! Też lubię taki recykling :)))

DOBROSŁAWA pisze...

jestem zauroczona tą kompozycją.nie mogę sie tez nadziwić ile werski na jeden kwiat. każdej z nas wychodzi inaczej i to jest swietne.

Ewa pisze...

Jest wspaniała! Świetny przykład na to, że porządkowanie biurka może być szalenie twórcze :) Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)

mapowska pisze...

Super! Piękne wykorzystanie ścinków :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

Cudaczek pisze...

Bardzo fajna :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!