niedziela, 13 stycznia 2013

Komplet dla przyjaciółki

Witajcie w ten zimowy dzionek!
Przysypało nas śniegiem i najlepiej teraz obserwować te zimowe widoki zza firanki stojąc przy cieplutkim kaloryferze :)

Ostatnio moja przyjaciólka habilitowała się  więc z tak podniosłej okazji wykonałam dla niej taki mały prezencik: karteczkę z gratulacjami i kalendarz.





Pracę te wykonałam z papierów Magicznej Kartki - kolekcja Lekki jak Puch, K&Company oraz g.c.d studios. Pojawiły się tu półperełki, różowa wstążeczka, ręczne przeszycia, kwiatuszki, koronka gipiurowa oraz brokat.
 Karteczka ta pofrunie na wyzwanie Magicznej Kartki - Praca w moim stylu







W kalendarzu przeważają papiery z Magicznej Kartki - kolekcja Lekki jak Puch oraz Pożegnanie z latem; papier K&Company oraz brystol w kolorze miodu.
Do ozdobienia tego wytworu użyłam także stempli, różowej wstążki, ręcznych przeszyć, perełek, perełek w płynie, guziczków, gazy, ćwieków oraz tekturowego ptaszka.

Pracę te posyłam na wyzwania:
Elementami, których  użyłam są: tasiemka, stempel, przeszycia oraz perełki.


I teraz pozostaje tylko pomodlić się aby ta zima wraz z tym okropnym śniegiem poszła sobie...
Cieplutkie pozdrowienia i bardzo dziękuję za wyróżnienia jakie mnie spotkały od Dobrosławy oraz KrysTyny.



Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Oto pytania od Dobrosławy:
 
1.Wolisz wieczór czy ranek?  RANEK
2.Twoje ulubione danie?   ZUPY - ZWŁASZCZA OGÓRKOWA I CEBULOWA
3.Twój strój karnawałowy?   NIE CHODZĘ NA BALE...
4.Co byś wybrała małżeństwo czy związek?  ZWIĄZEK
5.Co wolisz oglądać filmy czy seriale?   FILM
6. Aktywność  sportowa czy fotel?    FOTEL :)
7.Gdzie Cię mogę zobaczyć w  operze czy teatrze ?    OPERA
8. Słuchasz rocka czy disco?   ROCK
9.Jaki język obcy podoba Ci się w brzmieniu?   PORTUGALSKI
10.Rodzaj sztuki, którego jeszcze nie spróbowałaś?    SUTASZ
11.Twój uśmiech na twarzy?   ZAWSZE MAM GO NA TWARZY - TO MÓJ ZNAK FIRMOWY :)


Pytania od KrysTyny:

1. kawa czy herbata  HERBATA!!!!
2. plaża czy zwiedzanie  ZWIEDZANIE
3. blogowanie czy gotowanie   WSZYSTKO PO TROCHU
4. jeśli sport to...   JAZDA NA ROWERZE I SIATKÓWKA
5. cola czy sok    SOK
6. kierowca czy pasażer   KIEROWCA!!!
7. adidasy czy obcasy   ADIDASY
8. szarości czy kolory   SZROŚCI CHOĆ KOCHAM KOLORY
9. solo czy w grupie   SOLO ALE JESTEM BARDZO TOWARZYSKA
10.ranny ptaszek czy nocny marek   RANNY PTASZEK
11.kryminał czy komedia   KOMEDIA


Bardzo wam moje koleżanki dziękuję za to wyróżnienie, które mnie od was spotkało:)
To bardzo miłe uczucie, że ktoś docenia wysiłki i pasje, którymi się z Wami dzielę.
W następnym poście postaram się podać listę moich nominacji.

Chasia

14 komentarzy:

EwaJ pisze...

Śliczne prace, szczególnie urzekła mnie ta pierwsza. Gratuluję wyróżnień.

mapowska pisze...

Super prace! Świetny kalendarz :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

janis pisze...

Światne obie. W karteczce bardzo podoba mi sie kompozycja kwiatowa. POzdrawiam

-Aneta- pisze...

Sliczna, elegancka, podoba mi sie perelka :)dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu !

Magda Tomaszewska pisze...

Uroczy kalendarz :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

EwaJ pisze...

Zapraszam Cię Chasiu również do mnie po wyróżnienie Liebster Blog. Pozdrawiam.

Edi-th pisze...

Bardzo elegancki komplet! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i ciepło pozdrawiam - Edi-th DT Kreatywne Pole

Mariusz Gierszewski pisze...

Piękny i taki delikatny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

[Kasia] pisze...

Kartka świetna, a kalendarz uroczy, szczególnie podoba mi się wykorzystanie stempli :)

Unknown pisze...

Śliczna gratulacyjna karteczka. Uroczy kwiatuszek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

joolaa pisze...

Jak zwykle wszystko śliczne, stonowane, bardzo mi się podoba :)
...a tak na marginesie - upiekłaś pierniki? ;P

krystynas pisze...

Przepiękny komplet i Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu - krystynas DT sklep-ewa.pl
Pozdrawiam

Cudaczek pisze...

Piękne prace!
Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

Monika1011 pisze...

Sliczny komplet!
Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrapgangu!