czwartek, 31 stycznia 2013

Różanie

Witam w to wietrzne przedpołudnie!

Karteczka, którą dzisiaj chciałam Wam pokazać znów nawiązuje do kolorów: zieleni, różu i niebieskiego.
Widać bardzo mi się ckni do wiosny, że nie mogę się oprzeć takiej palecie barw.










Pracę te zgłaszam na wyzwanie:

Stempell&kartoon - Kolory w zimie - wyzwanie #9 




Papierek na pracy to nic innego jak serwetka naprasowana żelazkiem. Miałam takie ścinki i z jednego zrobiłam tło a z drugiego powycinałam róże i za pomocą kosteczek ponaklejałam. Może tego na zdjęciach nie widać ale cała praca jest przestrzenna.

I jeszcze raz dziękuję za tak miłe przyjęcie mych poprzednich prac!!!

Chasia

7 komentarzy:

Karola B pisze...

pięknie i delikatnie:)

Kasia Gawęda-Białostocka pisze...

Ja wprost uwielbiam taką kolorystykę :) bardzo piękny papier :))

janis pisze...

Ślicznie

asterek pisze...

Świetna praca :) Serwetkę poznałam bo też robiłam kartki z tych prześlicznych różyczek :)

KrysTyna pisze...

No i zrobiło się wiosennie:)

DOBROSŁAWA pisze...

Rzeczywiście widać, ze juz tęsknisz za wiosną. I to pieknie tęsknisz.
A te pomysły z serwetkami mamy takie same. często z nich korzystam , a ostatnio kupiłam wytłaczane serwetki ecri i muszę spróbować co z nich wyjdzie po wprasowaniu na papier.
Pozdrawiam

rudlis pisze...

Piękna, wiosenna karteczka.
Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu S&K.