środa, 20 lutego 2013

Motyw serca - ciąg dalszy

Witam,
I tak oto w scenerii prószącego śniegu, zimowego klimatu  za oknem, u mnie nadal panuje atmosfera serduszkowa.
I to ja - która Walentynek nie cierpię - robię te wytwory!

Skusiłam się na mały lifcik karteczki scrapowej doskonałości - Dorotki_mk.
Każdy kto choć trochę jest zorientowany w polskim świecie scrapbookingowy to wie, że Dorotka pięknie tworzy i jest dla nas wzorem.
Więc zapragnęłam choć trochę spróbować swych sił w naśladownictwie mistrzyni :)
Takie też zadanie - Lift na luty - pojawiło się na  blogu Scrapgangu.
Zaznaczam, że serduszko sama narysowałam bez żadnych wykrojników czy wzorów więc może nie jest zbyt doskonałe.










Może tego dobrze nie widać na zdjęciu ale serduszko jest ostemplowane.

a Tak wygląda oryginał Dorotki:






Posłużyłam się tu także paletą kolorystyczną z Diabelskiego Młyna





 

 Sami oceńcie czy podołałam wyzwaniu....


Materiałoznastwo:

 Papier wizytówkowy, papier CraftyMoly, Magiczna Kartka, kolorowy blok techniczny, tusz Distress (Tea Dye), nożyczki ozdobne, dziurkacze, biała tkanina na prześcieradło, herbata do farbowania, stempel, brązowy tusz Latarni Morskiej, mulina, wata do wypełnienia serduszka, dratwa, bawełniana koronka

Pozdrawiam serdecznie i oby do wiosny!!!
 Chasia

P.S. Czy chwaliłam się już Wam, że moja praca na wyzwanie ekspresowe w Rapakivi została wyróżniona? Ale chwalipięta ze mnie!!! Ale co poradzę, że tak się cieszę :)

I bardzo Wam dziękuję moi kochani podglądacze, że mnie odwiedzanie i zawsze jakieś miło słówko zostawiacie.


31 komentarzy:

Katlus pisze...

No piękny lift:) i serducho idealne:) bardzo fajna kolorystyka:)

Agnieszka Korman pisze...

Urocza kartka - delikatna i wyrazista jednocześnie. Trójwymiarowe serducho syper:)

DOBROSŁAWA pisze...

My juz wiemy, że Twoja kartka została wyróżniona i należą Ci sie za to gratulacje. A lifcik piękny.

Karola B pisze...

super serducho:)

Krótka;) pisze...

Jak na osobę, która nie lubi walentynek wyszło świetnie:)
Dziękuję za udział w mojej zabawie!
Pozdrawiam!

Ilona Zbieg pisze...

super :)
dziekuję za udział w wyzwaniu

Olga pisze...

Ślicznie wyszło!!! :)

Ola (Ikemo) pisze...

Moj liift to pikus w porownaniu z Twoim :) dziekuje za udzial w mojej zabawia :)

asterek pisze...

Przepiękna kartka kolory cudowne :)

Kasia Gawęda-Białostocka pisze...

Cudne, naprawdę piękna ta kartka :) idealnie wpisałaś w wyzwania :)

Marta pisze...

Kochana cudnie wyszedł Ci ten lifcik, a wyróżnienia z całego serca gratuluję.
Pozdrowienia

Gosia pisze...

Wygląda suuper :D. Tak jesiennie trochę :)

Pasje Justychy pisze...

świetny lift, serducho jest cudne:D

Sylwia-eR pisze...

Prześliczna karteczka- to serduszko w środku jest chyba z materiału ?

Chasia pisze...

Tak Sylwio, z materiału - takiego na prześcieradło ;) Namoczyłam ten materiał w herbatce a później postemplowałam. I na koniec wystarczyło wypchać watą :)

KaRoLaA pisze...

Witam. Bardzo fajny lift. Śliczna kartka. Świetne kolory. Serdecznie pozdrawiam.

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie są bardzo ladne i Twoja i Doroty :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczności :)))

Scrap Shop pisze...

https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

created by ebi pisze...

Piękna karteczka :)

Nominowałam Twojego bloga do wyróżnienia. Zapraszam :)

vairatka pisze...

Piękna kartka!!!
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

EwaJ pisze...

Śliczna kartka, bardzo ładnie pocieniowałaś listki. Pozdrawiam serdecznie.

Handmade By Doris pisze...

Piękna kartka! Cudowne cieniowania i kolory!

mapowska pisze...

Wow! Genialny lift! Dzięki za udział w scrapgangowym liftowaniu :)

kigabet vel Ki pisze...

piekny lift ... nadałas tej kartce innego wymiaru - super

[Kasia] pisze...

Niby bardzo podobna do kartki Dorotki, ale jednak widać, że włożyłaś w nią siebie :) To serducho materiałowe jest genialne! :)

Cudaczek pisze...

Przepiękna ta Twoja wersja!
Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

Chimera pisze...

Prześlicznie wyszedł Ci ten lift!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo, ale to bardzo oryginalna kartka. Bardzo mi się podoba. Z pomysłem!Pozdrawiam:-)

J.Dark pisze...

Przepiękny lift :)) moje się chowają przy nim. ;)

papierkarnia pisze...

Piękne serducho.