poniedziałek, 7 stycznia 2013

Mały lifcik

Witajcie!!!
Dzisiaj chciałam przedstawić moją interpretację karteczki Matilde - takie zadanie pojawiło się na blogu Scrapgang.






















 A tak wygląda oryginał:





W pracy mej użyłam:
 ścinków tapety (została po tapetowaniu ), kawałka tektury, białej akrylówki, brokatu w kleju, tiulu, perełek i perełek w płynie, sznurka, kwiatka, tuszu brązowego.

Ze względu na kolorystykę rozbieloną, pracę te posyłam na #3 wyzwanie bloga  13@rts - Biało i perłowo




Wytwór ten poleci także na wyzwanie #9 na blog sklep-ewa "Zagraj w bingo"
Elementy wykorzystane przeze mnie to: tekturka, koronka (tiul), brokat, kwiatek

A że praca jest jak najbardziej ścinkowa więc odpowiada kryteriom wyzwania na Scrap Ścinkach - Dzień babci i dziadka


Dziękuję za zaglądanie do mnie i za miłe komentarze jakie po sobie zostawiacie.
Papatki!  Chasia


24 komentarze:

Aszczka pisze...

ciekawie wygląda ten Twój mediowy motyl ;-)

mapowska pisze...

Świetna interpretacja :D
Dzięki za udział w wyzwaniu!

DOBROSŁAWA pisze...

Lifcik super i świetnie wpasowałaś się w inne wyzwania.

Chimera pisze...

Bardzo romantyczna wersja :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

Matilde pisze...

Świetna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :) A przy okazji bardzo mi miło, że tak ciekawie zliftowałaś moją kartkę w zabawie Scrapgangu :) Pozdrawiam serdecznie!

asterek pisze...

Świetna karteczka taka romantyczna i delikatna :)

Ewa pisze...

o ho ho, motylek jest przedni ;) dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)

EwaJ pisze...

Bardzo ładna praca i oryginalny pomysł na zimowego motyla. Pozdrawiam.

Bea pisze...

cudny Twój motylek !
poczyniłaś piękną karteluchę !
Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za milusie odwiedzinki :)

[Kasia] pisze...

Bardzo oryginalny motyl, fajny!

chanya13 pisze...

Ale się poznęcałaś nad motylem :) świetnie wyszedł, pozdrawiam

ComoLaLuz pisze...

Śliczna kartka na prezent z okazji dnia Babci i Dziadka! I rewelacyjne wykorzystanie ścinków! :)
Dziękujemy za zgłoszenie pracy do wyzwania w scrap-ścinkach!

krystynas pisze...

Wspaniała karteczka i serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu.
Pozdrawiam - krystynas DT sklep-ewa.pl

Rydia pisze...

Super lift !
Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.
Pozdrawiam

Irena Rysa Maciąg pisze...

super!

Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu.

mbabka pisze...

Świetny lift, ciekawie wykorzystałaś farbę akrylową. Ja dopiero odkrywam 'białe' media i wiem, że to fajna zabawa :)Pozdrawiam

janis pisze...

Świetna kartka. Super motyl

Edi pisze...

Tak, motylek się ścinkowo bardzo kwalifikuje! Świetna kartka! Dziękuję za udział w zabawie Scrap-Ścinek.

Hazel pisze...

Hey Chasia

Lovely card - I love what you have done with the scrap wallpaper.

Thank you for dropping by to see me and leaving me some very much appreciated comments.

Enjoy the rest of your weekend.

Ta ta for now.

Hazel xx

DOBROSŁAWA pisze...

zapraszam do mnie po wyróżnienie LIEBSTER BLOG

KrysTyna pisze...

Zapraszam na swojego bloga po wyróżnienie Liebster Blog.

Marta pisze...

Cudowna interpretacja

Cudaczek pisze...

Piękna kartka :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

Alexandra pisze...

Piękna interpretacja i cudowny motylek :)
Dziękuję za udział w scrap-ścinkowej zabawie :)