wtorek, 22 października 2013

Romantycznie z cegłą w tle

     Dzisiaj pokazuję karteczkę, na którą pomysł już dawno zalągł się w mojej głowie :)

                 Today I want to show you a card, which "I had in my head" a long time.













Praca powstała na cudnych papierkach GoScrap ze sklepu Scrappo.
Ozdobiłam ją kwiatkami własnej roboty z papieru czerpanego (jeden jest pokolorowany tuszem Distress Tattered Rose ze Scrappo), gazą, białą akrylówką, perełkami, rameczką z Crafty Moly oraz ręcznymi przeszyciami. 
Napis od Jollag - dziękuję.


This work is on wonderful Goscrap' papers from Scrappo.
I embellishmented it by hand-made flowers (one of it is coloured by Distress Ink),  I addes some gauze, white acryl paint, pearls and frame from Crafty Moly. Around a card I added hand stitching.


Zgłaszam ja na wyzwanie bloga Studio75.pl

I send it on Studio75 challenge


wytycznymi było: użycie ramki, motywu ceglanego  oraz sentencji.

    Kochani moi podglądacze! 
Bardzo się cieszę, że pomimo mojej długiej nieobecności w życiu blogowym wciąż do mnie zaglądaliście i zawsze pozostawiliście miłe słówko.
Z powodów rodzinnych musiałam zawiesić uprawianie mojego hobby (moja mama bardzo ciężko zachorowała i zajmuje się opieką nad nią. Co też pociągnęło za sobą rezygnację z pracy zawodowej).
Staram się ze wszystkich sił jakoś wszystko ze sobą pogodzić i wrócić do tak miłego towarzystwa jakim Wy Kochani moi jesteście!

Mam nadzieję, że będę teraz w miarę systematycznie coś tworzyć i publikować
.
    I spodziewajcie się w najbliższym czasie słodkiej rozdawajki jaką już dawno dla Was przygotowałam:)

Ściskam mocno!!!!
Chasia

12 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniala, bardzo ładne kwiatki :)

Pasje Justychy pisze...

Śliczna i romantyczna, kwiatki wspaniałe :)

Katlus pisze...

śliczna karteczka, bardzo romantyczna:) cudne kwiaty:)

asterek pisze...

Fantastyczna kartka, piękne kwiaty :)

KrysTyna pisze...

No i pięknie wyszło.
Zdrowia dla Mamy. I pokazuj swoje prace, bo pięknie tworzysz. I wiem z własnego doświadczenia, że to taka miła odskocznia. Wytrwałości życzę.

Karola B pisze...

piękna karteczka z pięknym tłem:) życzę zdrówka dla mamy

Świat według Basi pisze...

Piękna kartka

wiola_c pisze...

Śliczne kwiaty. Super kartka. :)

Moniś-ka pisze...

Cudna kartka, kwiatki mnie urzekły :)
życzę zdrowia Mamie i wszystkiego dobrego Tobie:)
Pozdrawiam ciepło.

Sylwia-eR pisze...

Śliczna - bardzo podoba mi się dobór kolorów : )

Aneta Mencfel pisze...

Bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu #10 studio75 ;)

Karmeleiro pisze...

Bardzo delikatnie. Miło mi, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75.