sobota, 16 marca 2013

Jeszcze raz JAJO!

     Nie wiem jak u Was ale u mnie nadal trwa produkcja Wielkanocnych jaj. Nie wszystkie zdążę nawet sfotografować bo już zaczęłam je wysyłać do znajomych.
Więc wyrywkowo dziś pokazuję jajo sobotnie :)











Takie mocno kolorowe  na przywitanie wiosny :) 

Jajo zgłaszam na wyzwanie w DeaArt - Ko, ko jajko spoko! 

 

Serdeczne dzięki za tak liczne i miłe odwiedzinki! 
Od razu dostaję werwy by (wy)tworzyć coś dalej :)

Nie wiem jak u Was ale u mnie na szczęście nie ma śniegu więc mam nadzieję, że już lada dzień będę się cieszyć pierwszymi oznakami wiosny. Mam takie tajemnicze miejsce gdzie cały teren nad rzeką usłany jest przebiśniegami. Może uda mi się zrobić parę zdjęć.

Trzymajcie się cieplutko!!!
Chasia

10 komentarzy:

asterek pisze...

Śliczne to jajo :) Takie wesolutkie i wiosenne... U mnie śniegu po kostki....

Katlus pisze...

piękne jajo:) takie kolorowe i wiosenne :)

Iliana pisze...

Bardzo ładne! Podoba mi się ta kompozycja kwiatowa :)

KrysTyna pisze...

Piękne, kolorowe jajo. I ślicznie udekorowane.

DOBROSŁAWA pisze...

Słodziutkie te jajko.

Ludkasz pisze...

Śliczne radosne jajko:)Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

EwaJ pisze...

Śliczne! Wspaniały i bardzo energetyczny kwiat. Pozdrawiam serdecznie.

Ala M. pisze...

Śliczna kartka, podobają mi się żywe, wiosenne kolory.

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetna, wiosenna karteczka - bardzo podoba mi się też ten kuraczek na zdjęciu :D
Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej rozdawajce :). Chętnie przeczytam "Błękitny zamek" - nigdy nie czytałam nic poza Anią tej autorki. A "Dumę i Uprzedzenia" dobrze znam^^.

Unknown pisze...

Bardzo wiosenne jajo, dziękuję za dołączenie do wyzwania DeaArt