poniedziałek, 11 lutego 2013

Przesłodzona, serduszkowa kartka

Witajcie!
Ostatnio na wszystkich blogach panuje gorączka przed - Walentynkowa. 
Szczerze mówiąc - bardzo nie lubię tego pseudo święta. Denerwują mnie te wszystkie sztuczności, ta komercjalizacja i przenoszenie cudzych tradycji na nasz słowiański grunt.
Ale sama idea wyznawania miłości i uczuć do drugiej osoby nie jest wcale złą - wręcz godna pochwały. Szkoda, że sobie o tym przypominamy tylko raz do roku. 
Ja wykonałam pracę w kolorze różowym, wręcz przesadnie słodką, lukrowaną. Ale chciałam się zmierzyć z takim wyzwaniem.






Kartka powstała wg mapki, która pojawiła się na Diabelskim Młynie:


i tam ja posyłam,





Zgłaszam ją na wyzwania:






















Bardzo dziękuję za miłe odwiedzinki i za to, że pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza.

Cieplutko pozdrawiam!!! Chasia

22 komentarze:

Katlus pisze...

Śliczna kartka! ktoś mi kiedyś powiedział, że zawsze jest dobra pora żeby wyznać miłość i ja też jestem tego samego zdania.

KrysTyna pisze...

B.ładna kartka. Wcale nie przesłodzona. W sam raz na walentynki

anias pisze...

Och, ile na blogach pięknych sercowych prac
- twoja karteczka nie dość że słodziutka to jeszcze piękna :)
Pozdro!

vairatka pisze...

Piękna kartka!! Świetnie wykorzystałaś mapkę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)
Pozdrawiam

asterek pisze...

Bardzo piękna kartka :) Fajne jest to serce :)

EwaJ pisze...

Jest taka słodziutka, że aż wzrusza. Cudowna! I wcale nie musi być na walentynki. Życzę powodzenia w wyzwaniach.

Jasminowo pisze...

Bardzo ładna, przez to że taka cukierkowa i różowa jest przesłodka :) podoba mi się :)

Babeczka pisze...

W pełni zgadzam się z tym co napisałaś we wstępie :) Mimo to kartka jest niezwykle urokliwa :) Może znalazłaby zastosowanie np. na chrzest dziewczynki? :)
Dziękuję Ci za odwiedziny :)

Magda Wisiorek pisze...

Jaka Ci ona śliczna i słodka :)

Art_Dorota pisze...

cudowna, rewelacyjna praca :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

Matilde pisze...

Świetne serducho! Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

Choco pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Choco pisze...

Ale urocza! Rzeczywiście słodziutka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo mi się podoba, bo ja akurat róż lubię. Świetnie ją zdobi to kraciaste serduszko, bardzo stylowy detal :)

Ilona Zbieg pisze...

alez różowości
jak lody
Pozdrawiam i dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu
Teo

Наташа pisze...

Очень красивая и нежная открытка у вас получилась, похожа на розовую зефирку :)) Спасибо большое, что присоединилась к заданию блога Shabbyscrap!

Unknown pisze...

Sama słodycz. Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

Lid pisze...

piękna kartka, choć za różem nie przepadam, dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacje.pl :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna jest :)

Mirella pisze...

śliczny słodziak :)

Unknown pisze...

rzeczywiście słodko :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

kigabet vel Ki pisze...

uwielbiam takie przesłodzone kateczki ..... przywodzą na mysl księżniczki w złotych pantofelkach i koronie :)