piątek, 4 maja 2012

Piątek, 4 maja 2012

Prezencik dla siostry


Moja siostra będzie wkrótce obchodzić urodziny. Juz dzis obmyslam czym by jeje zrobić przyjemność.
Ponieważ wspiera mnie w moim hobby, kupuje różne fajne przydasie więc muszę się jej jakoś odwdzięczyć.
Na początek wymyśliłam notesik.
Ale zastrzegam od razu, że bindownicy jeszcze nie posiadam. Poprostu wymaltretowałam kupny.
A zainspirowała mnie paleta barw, która pojawiła się na blogu Smile and scrap:

 


Czyż nie piękna??? :)

A oto mój wytwór:























Pozdrawiam cieplutko :)  Chasia

2 komentarze:

scrapmeri pisze...

Чудовий блокнот!
Дякуємо за участь у завданні блогу "Улыбаемся и Скрапим"!))

SCRAPmajka pisze...

Bardzo ładny notesik :) A jesli nie masz bindownicy ja polecam kółka do spinania notesów, albumów...naprawdę fajnie to wygląda i ma swój efekt :)