niedziela, 21 lipca 2013

Z hortensjami


   Witajcie! 

Dziś taki upał jak na lipiec przystało! Oby jak najwięcej takich dni!
Kwiaty tak pięknie kwitną i pachną :) Ostatnio zapatrzyłam się w moje ulubione hortensje i postanowiłam ciut ponaśladować naturę.














Karteczka powstała na papierze z 7 Dots Studio - Love is in the Air. Do tego trochę stempli, maska w postaci złamanej łapki na muchy :D - za jej pomocą nałożyłam biały grunt jak i też popsikałam domową różową mgiełką. Dołożyłam kilka guziczków, koronkę, różowe perełki w płynie, sizal, sztrasy.
Hortensje wycinałam ręcznie i tuszowałam tuszem Memento.

Pracę posyłam w gościnę na blog:






Pozdrawiam cieplutko i leniwie ;)

14 komentarzy:

KrysTyna pisze...

Śliczna, soczysta, w sam raz na takie piękne letnie dni. Pozdrawiam.

iluszka pisze...

Prawdziwe cudeńko!

katslittlepassion pisze...

bardzo ładna :)

Ewik21 pisze...

urocza karteczka . dziękuje za udział w wyzwaniu Ewik21 DT 13@rts

Katlus pisze...

śliczna:) takie małe cudo:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Śliczna, piękne kwiatuszki, śliczne dodatki.Powodzenia we wyzwaniu.

P.s Zmieniłaś lekko szablon bloga, czy mi się tylko wydaje:))).

asterek pisze...

Przepiękne kolorki i śliczne kwiatuszki. Idealna karteczka na lato :)

Karola B pisze...

pięknie wyszło:)

Aida Domisiewicz pisze...

Kartka jest fantastyczna! Świetna kompozycja i dodatki, wszystko cudownie ze sobą współgra! Rewelacja!

EwaJ pisze...

Wspaniały pomysł, ja też lubię hortensje. Karteczka jest urocza i taka romantyczna. Pozdrawiam serdecznie.

Moniś-ka pisze...

Piękne naśladownictwo natury:) Wspaniały pomysł z maską;)
Pozdrawiam.

janis pisze...

pięknie

wiola_c pisze...

Jak pomysłowo. Hortensjowe kwiatuszki jak żywe. A pomysł z łapką na uchy świetny. :)

kigabet vel Ki pisze...

coraz bardziej cię lubie w takim klimacie :)