poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Po świętach

Świeta, święta i po świętach!
Czas zmienić tematykę prac :)










Praca powstała na podstawie mapki z I love scrap   
 



Kolorystyka oparta jest na palecie Teo z  Diabelskiego Młyna



           Karteczkę posyłam też na wyzwanie #1 gościnnej projektantki Vissel w Scrappo:

 - wymogiem było umieszczenie motywu serca oraz koronkowej serwetki.
Tło jasnoniebieskie jest zrobione za pomocą mgiełki domowej roboty - pięknie się mieni ale niestety nie umiem tego wychwycić na zdjęciach. Coś mój aparat nie chce robić ostrych zbliżeń - wszystko mi rozmazuje :(


Mam nadzieję, że miło spędziliście święta pomimo zimowej aury. 
Życzę miłego tygodnia!!! Chasia



11 komentarzy:

Iliana pisze...

Cudo! Piękne kolory i kompozycja bardzo ciekawa

wiola_c pisze...

Świetna interpretacja mapki. Kwiatuszki ręcznej roboty, prawda?
Śliczne. :)

Magda Wisiorek pisze...

Piękny, wiosenny bukiet na poprawę humoru :)

Majerczak Sylwia pisze...

Obłędna kartka!!! Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

asterek pisze...

Świetna kartka i ile dodatków :)

Sigrun pisze...

Śliczna karteczka. Dziekuje za udział w wyzwnaiu Scrappo;)

EwaJ pisze...

Śliczna! Podoba mi się to kokardkowe szaleństwo. Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam.

Marta pisze...

Prześliczna i fantastyczne połączenie kolorów.

Nathalie pisze...

Very nice work! I have for you a gift on http://quillingwithlove.blogspot.ro/2013/04/cadoul-meu.html

Klaudia/Kszp pisze...

Jaka skomplikowana mapka. Ale wybrnęłaś rewelacyjnie! :))

angel pisze...

Bardzo ładna kartka:)