czwartek, 18 kwietnia 2013

Coś słodkiego

Dzisiaj chciałam pokazać opakowanie na .... coś słodkiego :)
Zrobiłam takie pudełeczko.









W środku zmieściło się sporo cukierków i czekoladek :)

Pudełko zrobiłam z pięknych papierów K&Company. Dodałam szyfonową wstążkę, cukrowe jabłuszko, owoc jarzębiny, gwiazdkę, koraliki, sznureczek lniany.

Pracę te posyłam w gościnę:

 Kupuję w Scrapki.pl!


P.S. Bardzo dziekuję za tak przychylne komentarze pod moim poprzednim postem :)
Cieszę się, że spodobał Wam się obrazek na pergaminie.

Ależ dzisiaj był piękny i ciepły dzień! Poczułam jakby przyszło lato :)


Chasia

14 komentarzy:

Dori pisze...

Bardzo fajny pomysł zapakowania słodyczy :)

Dori pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Misiówa i Spółka:-) pisze...

Śliczna torebka piękne kolory...fantastyczny pomysł.
Ja chciałam zrobić zak£adke i też ją w coś zapakować....ale nie wiem w co...

KrysTyna pisze...

Piękne pudełko i jak ładnie ozdobione. To cukrowe jabłuszko świetne.

Pasje Justychy pisze...

Śliczne opakowanie, bardzo fajnie ozdobione owocami:D

joolaa pisze...

świetne opakowanie :)) a skąd szablon - sama wymyśliłaś?

Katlus pisze...

wow super! piekne kolory:) samo pudełko już wygląda słodko:)

Chasiu mój Mobik to kobietka:) tylko imię ma takie nietypowe:)

joolaa pisze...

co do kwiatków, żałuję, że nie zapisałam sobie, kto dał kursik, ale pokrótce wyjaśnię: wycinam 5 krążków z materiału, składam na pół i jeszcze raz na pół, przeszywam po "kolistym" brzegu i tak wszystkie pięć płatków, potem delikatnie ściągam nitkę, żeby jej nie przerwać, poprawiam ułożenie płatków i zawiązuję supełek. W środek wszyłam perełki, ale można i ćwieki i guziki, co kto lubi. Naprawdę prosty sposób a wychodzą fajne kwiatuszki :)

asterek pisze...

Bardzo słodkie pudełeczko :)

wiola_c pisze...

Świetne opakowanie. :)

DOBROSŁAWA pisze...

Piękne pudełko, a ja szukam szablonu podobnej torebki z rączką.

niemy film pisze...

Słodkie w granicach możliwości, naprawdę landrynkowe ;) ślicznie się prezentuje ;)

Handmade By Doris pisze...

Mniam...pyszności i śliczności!

Agnieszka Korman pisze...

Świetny pomysł.