niedziela, 8 kwietnia 2012

Niedziela, Wielkanoc, 8 kwietnia 2012

LITERACKO - wyzwanie na blogu Craft Art Work

Ostatnia część tryptyku zakładkowego - tym razem trzeba było stworzyć zakładkę z cytatem z dramatu.

Ponieważ nie jestem zbyt wielką miłośniczką tego gatunku literackiego - chwilę się głowiłam co tu wymyślić żeby nie było "na siłę" i żeby ten konkretny utwór lubić.
I wtedy przyszło mi na myśl "Wesele" Stanisława Wyspiańskiego!!!
Tak się dobrze składa, że ten uwór poprostu KOCHAM!!!
Nie było więc trudno coś z niego wyłuskać zważywszy, że jest "nafaszerowany" symboliką.

I oto moja interpretacja:













Chciałabym także pokazać inna zakładkę "wyprodukowaną" na wcześniejszy temat tryptyku, związany z cytatem z poematu.
Ja wybrałam klasykę - " Świteziankę" Adama Mickiewicza.














Brak komentarzy: