niedziela, 1 kwietnia 2012

Niedziela 1 kwietnia 2012

Witam ponownie :)

Mam killkudniowe opóźnienie w publikowaniu ale też czasu nie marnowałam - no może ciut.
Niestety życie codzienne bywa czasem uciążliwe i nie pozwala oddawać się w pełni temu czym tak naprawdę chcielibyśmy się zajmować.
Ale do rzeczy!
Pomysłów miałam wiele - co do realizacji same oceńcie.
Przez ten poślizg czasowy nie wszystko udało mi się osiągnąć. Ponieważ mamy teraz wiosenny czas przedświąteczny to w sumie pomysłów w mojej głowie kotłuje się mnóstwo i to oto niektóre z nich :)

Kartki wielkanocne:

1. Kolor różowy coś ostatnio mnie zdominował - niczym sławną Barbie

Pink color - which recently dominated mine- like famous Barbie










 I tę kartkę chciałabym  zgłosić na wyzwanie na blogu Smile and Scrap Challenge

Wytycznymi było zrobienie kartki z papierem w kwiatki, który byłby głównym użytym w pracy papierem.

Ale to niejedyna moja praca z takimi papierami - wprost uwielbiam ukwiecone desenie :)

And I would like to report these cards for challenge on Smile and scrap Challenge - Paper Soap Opera - Flowery. It should be on projects flowery paper as a main paper.

 Цветочная бумага/ Flowery paper


I love papers in flowery patterns :)




2. Nadal panuje róż :)

There is still pink color

 






Mam nadzieje, że nie zrobiło się zbyt słodko :)
Pozdrawiam!!!  Chasia


And I hope that there is not too sweet :)
Greetings! Chasia

1 komentarz:

Bea pisze...

te kwieciste Twoje papierki na kolana powalają :))) pierwsza kartka moją zdecydowaną faworytką :)))
pozdrowionka z Pierwszej Stolicy Polski :)))