piątek, 30 listopada 2012

Piatek, 30 listopada 2012

Kartka nawiasowa

 

Witajcie! 
Dzis zaprezentuje Wam moj wytwor, ktory powstawal w bolach noca - a dzis oplacam to silnym bolem glowy...
No ale czego sie nie robi dla swego szalenstwa! 
Do zrobienia karteczki  zainspirowalam sie  kolorami z Magicznej Kartki

 











A praca jak w temacie - kartka nawiasowa wykonana na wyzwanie Craft Fun - Wyzwanie #10
Stamtad tez pochodzi szkic pracy - niestety nie posiadam (jeszcze!) maszynki i wykrojnikow wiec posilkuje sie nozyczkami ;)
Ale bardzo dziekuje za zamieszczenie schematow  - beda na pewno bardzo pomocne w przyszlosci.
Niewykluczone, ze zrobie jeszcze jedna prace wg tego projektu. Spodobalo mi sie :)
Pozdrawiam zagladaczy!!!
Chasia  

2 komentarze:

Karola B pisze...

ja też miałam zrobić kartkę na to wyzwanie. kusiło mnie strasznie ale jakoś tak weny nie miałam i czekam na kolejne wyzwanie :)

Unknown pisze...

Lubie to połączenie kolorów :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftfun.